Alla inlägg den 28 september 2014

Av myrealworld - 28 september 2014 23:22

Vår get away to slut alldeles för snabbt.
Nu är vi hemma igen och hemresan gick ngt smidigare måste jag säga även om beben var missnöjd fram till att telefon kom fram och hen kunde kolla på babblarna...i 1,5h.

Vi har hunnit packa upp, äta middag och lägga barnen.
Jag ska vara med på första inskolningsdagen imorgon med storgoset.
Det är en hel del oro som sitter i barnets lilla kropp men jag hoppas det blir bra.

Känner dock att jag har ngt skit på G i kroppen så jag hoppas inte jag åker på ngra arga barnbaciller.

Btw har beben fått ett ordentligt humör. Bestämd och sjukt envis.
Som att det hände ngt efter den tredje tanden dök upp.
Idag är det andra dagen lillfisen matvägrar.
När vi med lite trix lyckats få in en sked bryter han ihop och i princip vägrar svälja maten.
När Mathias sen skulle byta på honom började jag tappa upp ett bad och så länge han såg badkaret var det lugnt men när Mathias backade till dörren med honom bröt han ihop. Så galet bestämd.

Well thats all.

Natti på er



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards