Alla inlägg den 25 september 2014

Av myrealworld - 25 september 2014 20:20

Idag var sista dagen för mitt stora barn på Båtklubben.
Vad ska jag säga, tycker att det hela jag skötts under all kritik.
Det engagemang en hade velat se lyste starkt med sin frånvaro men det som lyste klart och tydligt var den okunnighet och bristande pedadogiska ramar för arbetet med barn.
Jag skulle inte rekommendera ngn en plats på Båtklubben. Det har gungat rejält på det stället och den omsättning på personal som vi bevittnat under tre år säger en hel del som hur det kan tänkas vara där.
Personalen tycks sakna kunskap och erfarenhet och jag har denna termin saknat ngn som brinner för sitt jobb och vill barnens bästa.
Strukturerna kring samverkan/dialog mellan föräldrarna är omöjligt enligt deras rutiner.
I min värld bygger det på rädsla i organisationen och jag blir nyfiken vad det handlar om.

Läs och begrunda om du har fått en plats där. Ställ krav!

Jag är ännu inte färdig med dem, jag ska göra allt i min makt för att sätta spotlights:en på dem. För att varna andra föräldrar.

Mitt barn känner sig såklart osäker på att byta förskola. Vi har behövt lyfta ut vårt barn ur sin trygghet för att de inte klarar av att sätta stopp för våld, ha en tydlig struktur och kommunikation som främjar vårt barn.
Tack båtklubben. Mitt barn kommer det gå bra för men ni skulle höra det som sägs om er bland gamla "brukare".

Tack för idag

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards