Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av myrealworld - 10 oktober 2012 18:52

Hoppas på att jag känner mig piggare imorgon för jag vill tillbaka. Har ju två veckor kvar innan jag trappar upp.
Känner mig grymt stark.

Har fått ett hedersuppdrag av en vän som vill komma i form efter sin graviditet och jag bangar inte! Ska bli kul att coacha henne och se grymma resultat.

Av myrealworld - 10 oktober 2012 18:36

Har kommit på att jag älskar människor som inspireras så av andra att de vill bli de. De tar deras fraser, uttryck, deras hobby och efterliknar deras livsstil. De glömmer bort vem de själva är alternativt har de inte så stark självkänsla. Klart att detta är ngt av ett psykdrag men jag kan inte låta bli att bli smickrad.
Men allt har väl sin plats och sin tid oavsett hur mkt man nu vill vara som ngn annan?
Det som är sorgligt är hur tydligt detta kopierande syns... Det är inte klädsamt...men jag ler och Tycker det är gulligt.

Av myrealworld - 10 oktober 2012 16:22

Då var det så gott som klart!
Nöjd som 17!!! Allt har gått i lås på bästa sätt.
Nu ska jag bara njuta sista tiden. Ta det lugnt och bara va.
Började dagen med halsont och en liten som vägrade sova.
Men hartagit det lugnt hemma hela dagen så jag är nöjd ändå...
Imorgon är det torsdag och fullspäckat schema...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards