Alla inlägg under november 2011

Av myrealworld - 14 november 2011 20:34

Sjuk, igen!

Något märkligt denna gång då det bara slog till och febern hälsade på.

Vet inte vad det är men jag vet att den stundande vintern inte hjälper till. Hatar att frysa och det är precis vad jag gör.

Hela tiden.

Sov mig igenom halva söndagen, och hela måndagen. Så idag känner jag mig lite bättre faktiskt.

Tian firades inte så mycket som jag hade tänkt på farsdag men han fick ett kort och en present. Och en sjuk och ynklig sambo... Grattis på farsdag älskling.


Imorgon har jag två möten och jag känner mig inte så frisk men orkar inte heller avboka.

Hej och Hå...


Bild


Feaver_large 

Av myrealworld - 9 november 2011 12:04

CELLPROVTAGNING: kallsvettig!!! Jag är tacksam över att vi får den här chansen att hålla koll på vår kropp men Hua va jag har våndats. Nu är det gjort för fyra år framåt :) sen var det full rulle med träning, möten och family gathering. Idag är en bra dag och jag har hunnit köra ett armpass med tian (ajajaj imorgon) och nu är det lunch innan det är dags för dagens kaffe och bulle. Idag har vi familjemys hela dagen och pyret har önskat hamburgare, hemmagjorda hamburgare its gonno be for dinner.

Av myrealworld - 6 november 2011 20:56

Precis hemkommen från Falun och familjen.

Vi har vairt där sedan onsdag och det har varit härligt, livligt, roligt, kvalité, kärlek och jaa allt man kan tänka sig.


Nu är vi tillbaka och veckan ska innehålla;

Middagar

Fikan

dejter

mys

TRÄNING

Opera


Yeay!



Av myrealworld - 6 november 2011 20:53

Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dom som  vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dom som vill sänka dig, sudda  bort bad minded tjommar
Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag  blomma


Av myrealworld - 6 november 2011 20:29

Äntligen kom dagen som jag hade längtat efter.

Göteborg med Två underbaringar.

Ja, det är ju ett tag sen nu men jag tänkte skriva om det nu.


Tågresan var en enda lång pratstund, vilket var välbehövligt då vi när vi kom fram kunde koncentrera oss på vår vistelse. Hotellet var lite av en besvikelse. Det låg lite off, var rätt sunkigt och höll inte riktigt måttet.

Fredagkväll drack vi bubbel och sen tog vi oss till Tranquilo där vi åt oss mätta på god tapas och drack oss glada.

När dansen kom igång dog lusten lite. Jag vet inte om det var folket eller musiken eller en salig blandning av båda två.

Vi vandrade snällt hem, glada och goa.


Dagen därpå var det damernas (de två andras) stora shopping dag. Vi vandrade runt i butiker men hann med både en lunch och en kaffe innan klockan blev för mycket och det var dags att dra tillbaka till hotellet.

Där åt vi pizza, drack bubbel och babblade om allt och inget. Senare drog vi till Yaki-Da.

Ett spännande ställe med både det ena och det andra. Kaffebar längt upp och olika dansgolv a la Götet (dansgolv i vardagsrumsanda).


Götet har inte gjort det för mig. I dont know, en stad som jag inte har fått ngt grepp om.

Kanske är det som Tian säger att det är en sommarstad men jag kan inte minnas att jag har blivit så omtumlad när jag har varit där sommar och vår heller?


Det som var braigt var att jag köpte ringar från Avi & Lena. Dock inte när jag var där utan en vecka senare då jag hade fått tänkt på saken lite. Men nu sitter de på mitt finger och fina är de.



Av myrealworld - 6 november 2011 20:27


Visst är vissa människor omättliga.

Suger en på allt värdefullt och därefter förväntar sig mer...

Av myrealworld - 1 november 2011 11:22

Hej på er! Då var det länge sen igen som jag uppdaterade bloggen. Det betyder inte att jag inte haft att skriva om utan att jag inte har tagit mig tiden riktigt. Har ju nu klivit på mitt s k friår och dagarna rinner iväg. Jag tränar massor, vilket känns underbart för både kropp och själ. Sen är det vardag och vila. Hinner även med mina tankar och det behöver jag då jag vill fortsätta jobba på att lära känna mig själv. I helgen var jag iväg på den efterlängtade göteborgsresan med mina fina tjejer. Vi har myst, druckit skumpa, festat, skrattat och bara haft det allmänt trevligt. Längtar redan till ngt nytt att se fram emot. Imorgon styr vi kosan mot Falun och ett par dagar med den kära familjen. Ha en skön dag

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards