Alla inlägg den 16 november 2011

Av myrealworld - 16 november 2011 21:27

En av mina närmaste har fått besked som ingen vill ha.

Det är overkligt och orätt när livets mörka sidor ger ngn man älskar en lavett.

Man fryser för en stund och försöker ta in för att sedan göra sitt yttersta för att vara där för den personen.


Jag kan tyvärr inte dela din sorg men jag kan alltid försöka bära den åt dig ibland så du får känna att du har stöd i mig, i oss omkring dig. Glöm inte bort hur fantastisk du är och hur ditt sätt att se på livet kommer att ta dig hur långt som helst.

Jag beundrar din styrka och ditt mod att våga känna och våga gå in i det onda.


Jag finns bakom dig


Av myrealworld - 16 november 2011 21:17

Jahapp...


Nu har jag vilat (läs: sovit mer än dygnets timmar) mig och fy fabian vilken effekt det har. Att vila när man är förkyld alltså. Jag är 29 år och har nog aldrig tillfrisknat på fyra dagar och då gick jag från feber till symtomfri. Jag har iofs aldrig heller gett min kropp den tiden utan ständigt jobbat, varit tillgänglig och duktig. God forbid att jag sov i tre dagar.

Man lär sig ngt nytt varje år!


Hejhopp, nu blev det kväll igen och dags för ännu ett avsnitt av my hookup. Känner inte att jag har fastnat ännu men lär snart göra det så två avsnitt per kväll känns väl rimligt.

Imorgon hoppas jag att få tummen ur och faktiskt fixa mattan in till lillens rum så vi kan börja flytta in honom där.

Ska även beställa massa bilder som jag ska rama in och sätta upp i hans rum.


Önskar er en trevlig kväll.


Ps. måste bara skicka en hälsning till underbara Malin som följer mig och kommenterar. Det värmer mitt hjärta nu när du/ni är långt borta. HOppas vi ses snart. Många många kramar min fina vän.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards