Alla inlägg den 23 oktober 2013

Av myrealworld - 23 oktober 2013 23:22

Nu jävlar rullar det på.
Tyckte allt gick i snigelfart första 4-5 månaderna och nu rusar tiden förbi.
Tog mig jävligt mkt vatten över huvudet idag när jag trippade runt på Ikea i två timmar med höga skor.
Sen, bar och kånkade i ytterligare en timme. Och sen körde en shoppingrunda på adidas ytterligare 30 min.
Detta resulterade i en ont ben där smärtan strålar från ryggen och hela vägen ner till tårna.
Alvedon får bli min vän ikväll.

Körde ett rätt lugnt pass idag...(japp, trots ovanstående, finns inga ursäkter).
20 min intervaller på crosstrainern, rygg och bröst.
Hade publik till och från under hela passet, ni som känner mig är bekanta med min inställning till folk som glor.
En kvinna stod och tittade på mig rätt lång tid utan att blinka och allt jag ville var att kasta en hantel i ögat på henne. Kom igen...?! Vad är felet?
Eller svischa en viktplatta som en freesbie rakt i pannan på idioten.

Iaf så är det nu vilotime, snart kickar alvedonet in och jag lär sova rätt gott.
Alvedon är det bästa jag vet vid smärta under graviditet. Dessutom sover man på det!!!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards