Alla inlägg under maj 2013

Av myrealworld - 13 maj 2013 13:11

Igår åkte mami hem och kvar blev vi. Pyret hade sin stora dansshow igår vilket var en succé!
Sen var det dags för mig att uppsöka sjukan (igen) och denna gång med en bokad tid för återkoppling och undersökning. Hejja Sös, det tar sig!

Vi njöt en stund i solen med glass och kaffe innan det var dags att bege sig hemåt för middag.
Allt gott till vi ätit mat...då kommer illamåendet from hell. Jag slocknar i soffan bredvid pyret som kollar film. Helt väck. Efter läggning kom kräkset och febern. Hej kom och hjälp mig.

Idag mår jag bättre förutom att jag är tömd på all energi. Imorgon får vi se om jag kommer iväg till jobbet.

Så har vi det :)
Hoppas ni har en skön måndag!

Av myrealworld - 11 maj 2013 00:02

Hej på dig!

Just idag är det bara mys.
Mamma kom igår och det känns så underbart. Igår grillade vi och pratade länge. Pyret hängde på så länge han orkade. Han har varit nästan feberfri idag, jihooo vi kanske kan få två dagar som friska.
Hostat, snorat och febrat klart för denna vår.

Hann träna en långis och schise va svetten rann.
Det blev triccar och ben plus 20 min intervaller! Blodomloppet är på infart och en femma ska jag väl klara?!

Nu är det dags att nanna, efter skratt och UNO med mina fina.

Be safe

Av myrealworld - 4 maj 2013 12:05

Härliga dag.
Idag kan fan inget nå upp till mig.
Lördag, solsken, umgås med mina killar och sen ut med vännerna.
Love it!!!
Pyret är förkyld men vi ska nog ha en förträfflig lördag anyways :)

Av myrealworld - 2 maj 2013 23:31

Jobbat och tränat.
Varit lycklig, är väldigt mycket lycklig numer.
Jag ha nått koncensus med mkt i mitt liv just nu vilket gör mig hel.
Jag är tacksam över min förmåga att växa och mogna i mina olika roller.
Jag är trygg med mina människor runtom, finns ingen relation som belastar mig. Har tidigare haft folk runt mig som sugit mig på allt vilket har gjort mig stressad men det är först nu jag har insett vad som rubbade mig.

Jag landar i hur viktig min hälsa är och hur viktigt det är att min kropp får gehör. Inga fler stränga pekpinnar utan bara lyssna in.

Sist men inte minst min familj som skänker mig daglig glädje och lycka. Utan er vore jag inget.

Önskar er lycka

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards