Alla inlägg under april 2012

Av myrealworld - 23 april 2012 13:45

Sockret är borta ur mitt liv, helt säkert i ngra veckor till. Vet ej ombad senans fortsätta med det. Har ett helt annat förhållningssätt till kost och träning tack vare avsaknaden av det ständiga suget. Känner mig lite snopen, ett: wow jag klarade det för första gången på 20 år. Två: vill jag ngnsin äta skiten igen och bli torsk!?!? Saknar det inte men inser att det sitter i ryggmärgen därav rädslan för att fastna igen. Förr kunde jag aldrig ens föreställa mig en vardag utan godsaker. Men nu är det full normalt :) Jag fortsätter och ser var det tar mig!

Av myrealworld - 23 april 2012 11:02

  Back Home!!!

 

Vilket helg... helt underbar på många sätt. Vi åkte ju ner till Eksjö i torsdags och det var väldigt trevligt att träffa svärisarna. Speciellt svärmor som stapplade omkring på ett par kryckor.

Det blev en lugn kväll då vi var supertrötta allihop.


På fredagen hoppade jag upp vid sju för att köra en löprunda :) vilket jag gjorde trots att det snöade från alla håll och kanter. Pust.


Senare var det dags att åka till Götet för en helg av bravader. Väl framme möttes jag av systra mi och vi gick till Hotellet. Fint och lyxigt...

Mötte upp resten av gänget då vi alla behövde mat i magen. Vi gick till ett ställe som heter Bliss.

Därefter gick vissa vidare och andra till mitt hotell för omstassning.

Fixade och klara gick vi på en förfest somewhere in götet och sen vidare till Colors då en av killarna kände ngn som skulle ha klubb just den kvällen. Dancehall, svettigt och litet, trevliga människor och oförskämt billigt i baren.

Jag sov inte många timmar mellan fre och lördag men kom upp iaf för en liten hotellfrulle.

Sen var det dags för Möhippan. Ankan blev glatt överraskad och vi (läs jag) var blödig som få.

Vi myste och bastade och åt god middag. väldans trevligt folk var det med.


Nu är jag tillbaka och ännu en tuff vecka står inför mig. omarbetat träningsschema jihooo

Sen har jag massor av kvalletid med mina bästa inbokat så jag ser fram emot veckan trots att jag är en zombie.


 

Av myrealworld - 18 april 2012 00:19

Imorgon är det dags för den första uppföljningen med Jessica. Skabli spännande med tanke på att jag inte gör annat än att träna känns det som. Dessa dagar har jag inte gjort annat än torka bajs och kiss. Potträning och magsjuka är ju inte en helt kul kombo. Gaaaah! Idag har jag dock med både träning och att åka till syster en sväng. Gosungen <3 Två dagar till och sen är det helg jihooo

Av myrealworld - 16 april 2012 22:29

Tumblr_m2bqh2qhtd1qhwhe5o1_500_large

Bild


Av absolut ingen anledning. Bara en sån dag när man känner ngt bubbla och man vet att allt man ska göra är att hålla munnen stängd. Antar att jag behöver komma igång med en sysselsättning. Yes! nu är det dags mina vänner...

Börjar bli lite väl bekväm med detta. Ibland tänker jag på hur ni har det, ni normala som går till jobbet och träffar massa bra och dåliga människor. Hur ni står ut och orkar? hur kul ni har det?


Idag har allt varit slowmotion, pyret hemma och vi har avlöst varandra för att få saker gjorda.

Imorgon blir han hemma också för vi behöver försäkra oss om att han inte är risig. Vilket han är men inget har kommit ut. Lilla fina unge som säger så fint! hela tiden...


Imorgon väntar en del på listan. Jag ska bl.a tillbaka med mina glasögon som absolut inte funkar. Blääää

Sen sålde jag min 4S idag så Im a rich bitch. Not so much faktiskt.

Köpte ett par byxor idag... mycket fina och gissa från var?! Lindex minsann... och här hittar ni dem...


Nu tillbaka till projekt: få i ordning garderoben, tack!


Av myrealworld - 16 april 2012 08:32

       


Träning och träning,

Följt av familjen och avslutades med Älsklingar

Av myrealworld - 16 april 2012 08:17

Helgen var en salig blandning av allt.

Fredagen blev inte som tänkt men ändå mysig. Efter morgonpromenaden och veckans sista träningspass mötte jag upp fina Anna och vi åt en lunch och hängde.

Sedan var det dags för familjemys på Mama mia. Det visade sig att pyrets homegal också skulle dinera där med sin familj så middagen blev allt annat än tråkig. De satt på samma stol och delade en pizza. Jag antar att det säger klick även när man är liten.


Lördagen kom och vi gjorde inget alls då det snöade ute. Jag är ju inte förvånad men fy va trist det kändes.

På eftermiddagen och när solen behagade att kika fram kördes jag hem till min soulie Lisa. Vi åt goood mat som hon hade lagat och bubblade lite innan det var dags för förfest i sumpan.

Trevliga människor och lättsamt häng i en lite etta. Sedan bar det av till Grand Garbo. Jag blev vettskrämd först när vi klev in i lokalen och sedan blev jag överraskad när vi kom en trappa  upp. Skilda världar under samma tak.

Vi körde på och jag hade så himla trevligt!! Vilket jag alltid har i sällskap av min älskade vän.


Nu är helgen passé och veckan skall påbörjas vilket den gjorde men ett hulkande barn 07.00

Tjihoooo ingen förskola alltså utan bara till att packa ner pyret i vagnen och ta med honom ut på morgonpromenaden.


trevlig måndag på er

Av myrealworld - 16 april 2012 08:15

love it!


Av myrealworld - 12 april 2012 20:15

Vilket jäkla underbar dag jag har haft.

Full med kraft och energi!!! Gaaaah... jag har orkat massor idag och inte en enda gång tänkt på att få lägga mig i sängen. I freakin love it.

Träffade bäret en stund och måste ju bara säga att hon är fantastisk. Delar det mesta med denna kvinna och ngt annat vore skumt.


Har nu även uppdaterat Jessica, www.wegard.shapemeup.se, så kika in där och läs om min första vecka.

Idag älskar jag mig själv för att jag gjorde detta! en annan dag kanske jag inte gör det...


Btw har vårt lilla pyre bajjat på pottan idag! Jihoooooo så kul det känns. Stolt som bara en mama kan vara.

Det var lite av en process om man säger så men tillslut gick det inte längre.

Tror att han själv är väldigt stolt :)


Bild

Tumblr_ln0feofulc1qebs8go1_400_large

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards