Alla inlägg den 12 april 2012

Av myrealworld - 12 april 2012 20:15

Vilket jäkla underbar dag jag har haft.

Full med kraft och energi!!! Gaaaah... jag har orkat massor idag och inte en enda gång tänkt på att få lägga mig i sängen. I freakin love it.

Träffade bäret en stund och måste ju bara säga att hon är fantastisk. Delar det mesta med denna kvinna och ngt annat vore skumt.


Har nu även uppdaterat Jessica, www.wegard.shapemeup.se, så kika in där och läs om min första vecka.

Idag älskar jag mig själv för att jag gjorde detta! en annan dag kanske jag inte gör det...


Btw har vårt lilla pyre bajjat på pottan idag! Jihoooooo så kul det känns. Stolt som bara en mama kan vara.

Det var lite av en process om man säger så men tillslut gick det inte längre.

Tror att han själv är väldigt stolt :)


Bild

Tumblr_ln0feofulc1qebs8go1_400_large

Av myrealworld - 12 april 2012 12:46

Hej på er i stugorna,


Idag är det första dagen på en vecka jag känner mig pigg och på alerten.

Alltså jag kände inte att jag skulle avlida om jag klev ur sängen i morse. Woooohoooo

Det har tagit en vecka med ny kost och träning för att få till detta och va glad jag är.


Tumblr_m19wtx4spt1rq4b7eo1_250_large


I helgen kanske det blir Garbos med min älskade lilla lisis och hennes kollegor.

Känner mig lite rädd faktiskt :) då jag inte heller kan vila ansiktet i ett glas vin (får ju bara dricka 2 glas). hahah...

Nä då jag har alltid roligt i lisas sällskap så om inte annat kommer kvällen gå åt att nynna lambada och fuldansa.

Annars blir det nog lugnet själv. Imorgon kväll kanske vi ska ut och äta. Pyret, kärleken och jag...mysigt.

Men på dagen ska jag nog träffa The lovely Anna B, och skratta lite kanske ;O




Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards