Alla inlägg den 5 april 2018

Av myrealworld - 5 april 2018 01:14

Idag tog jag med mig min mellis till badhuset på Lugnet. Tanken var först att ta med de stora barnen men kände att jag behövde lite tid men mellisen.
Ngt som jag trodde skulle ta en timme (L är otroligt frusen av sig) tog tre timmar och vi hade en fin dag ihop.
Lekte, busade och jag kunde fokusera helt och hållet på honom. Otroligt mysigt!
Sedan kom jag hem till en övertrött bebis och en storis som hade suttit allt för länge framför datorn.
Storisen kom iväg på lite shopping och mini fick packas ner i vagnen för att få en tupplur.
Jag kom iväg till stan med stora barnet och en fika blev halvmysig då vi just nu enbart tjafsar om allt. Framförallt spelandet och det humör som kommer på köpet.
Vi hade ett tufft snack på vägen hem men det var oundvikligt.
Ibland känner jag inte igen mitt barn. Det är två olika sidor av honom jag ser helt beroende på om han spelar eller ej.
Imorgon ska vi till lekland enligt önskemål (jag hatar lekland).
På fredag blir det bad med båda kidsen.
Joråsåatte... tur en inte behöver sömn och återhämtning.
Bara jag inte blir sjuk.

Bebisen är mkt bättre idag och just nu ligger jag och sover intill två gosingar! Jag njuuuuter!

[Bild]

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards