Direktlänk till inlägg 14 februari 2018

Saknad

Av myrealworld - 14 februari 2018 13:02

Idag saknar jag dig. Idag när jag känner mig ledsen då finns du där i mitt inre och jag önskar mig ditt skydd och värme.
Jag famlar mellan verkligheten och min inre bild av dig. Jag blir omfamnad av den du är i min själ men väcks av verkligheten.
Jag låter det vara för idag vill jag sakna dig.
Jag känner mig ensam och jag önskar du fanns där.
Jag skulle berätta för dig hur jag mår och hur livet drabbar mig ibland.
Jag skulle be dig lyssna och trösta mig.
Jag skulle be dig lyfta mig och stärka mig så jag orkar lite mer.
Jag skulle vilja att du sa snälla saker om mig och till mig. Jag skulle be dig om hjälp med min mur som kommer upp när jag är ledsen och uppgiven.
Jag skulle gråta och låta dig ta hand om mig.
Jag skulle säga att jag är glad att du tröstar mig.

Idag saknar jag det jag saknar med dig.

Glad alla hjärtans dag

 
 
Ingen bild

Sheida

21 februari 2018 22:38

Finaste gumman!
Älskar dig och önskar att jag kunde trösta dig, bära din sorg och saknad.
Äskar dig oändligt
Mamma

myrealworld

22 februari 2018 23:32

Älskar dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myrealworld - 28 januari 2019 23:46

Hej vänner! Jag kommer sluta blogga här och istället skriva på www.Tolou.se Min blogg har alltid fungerat som min ventil då jag började blogga när jag led av min depression för snart 10 år sedan. Jag har mått bra av att dela mina tankar och d...

Av myrealworld - 25 januari 2019 19:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1254608282"

Av myrealworld - 24 januari 2019 10:01

Vi har haft en fördjävlig höst med alla tänkbara sjukdomar. M har drabbats hårt och varit sjuk lääänge. Igår fick läkarna napp och det visar sig vara Twar. Han har nu fått ny medicin och jag hoppas så att han ska tillfriskna. Han har haft hög feb...

Av myrealworld - 1 januari 2019 01:23


Vid matbordet kring nära och kära gick vi laget runt och alla fick berätta det bästa med 2018. Några berättade om nya anställningar, andra om ett mer hälsosamt liv och min syster om att hon slutade röka. När min tur kom var det för privat att dela ...

Av myrealworld - 17 december 2018 10:57

Efter min penicillinkur och en sjukdomsperiod på ca 9 veckor var det dags för vår stora som åkte på halsfluss och fick ta två antibiotikakurer då de gav honom fel första gången. Sedan var det dags för M som nu är inne på sin fjärde vecka av sjukdom...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards