Direktlänk till inlägg 15 augusti 2016

SURPRISE

Av myrealworld - 15 augusti 2016 22:59

Efter en lång fredag plus övernattning ute på Tammsvik med härliga kollegor var det dags att ta sig hem mot stan och pussa på familjen.
Jag hann bara öppna dörren och där stod mina fyra favoriter och tjoade.
Syster, Anna, Linda och Lisa och dagen för min hippa var framme.
De korkade upp bubbel, bad mig packa det sista och sen var det dags att ta farväl av familjen.
Vi kom ner till en underbart pimpad bil som tog oss till Älvsjö där några fler underbaringar slöt upp; Tawar, Maria, Malin och emma-lina. Sen var det dags för salsa.
Super kul att får dansa och göra ngt kul med sina vänner.

Därefter tid vi oss till söder och åt lunch på Hermans och även Sara joinade.
Så trevligt och härligt!

Sedan lurades jag till att vi skulle åka kryssning. Ångesten var närvarande men jag försökte hålla god min.
Det visade ju sig senare att de bara jävlades med mig och vi tog oss istället till norra Bantorget där CI myste i parken en kortis innan det var dags att checka in på Clarion Där vi spa:ade och jag fick en skön massage.
Sedan stassade vi om, tog oss till restaurangen, åt en fantastisk tre-rätters och babblade om det mesta.
Kvällen avslutades med ett tappert försök till utgång men vi hamnade fel och valde att återvända till vårt lyxia hotellrum för lite prat innan vi somnade. På söndag åt jag och mina bästa frulle, pratade vidare och drog ut på timmarna lite extra.

Jag fullkomligt älskade min hippa. Jag njöt av att tillbringa tid med mina vänner. Det var fantastiskt att få bli bortskämd och omhändertagen.
Lite trist att det är över men jag är fylld med kärlek inför den stora dagen.

Tack alla ni värdefulla!

 
 
Malin

Malin

16 augusti 2016 09:22

Kram fina du :)

http://Mamma-till-4

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myrealworld - 28 januari 2019 23:46

Hej vänner! Jag kommer sluta blogga här och istället skriva på www.Tolou.se Min blogg har alltid fungerat som min ventil då jag började blogga när jag led av min depression för snart 10 år sedan. Jag har mått bra av att dela mina tankar och d...

Av myrealworld - 25 januari 2019 19:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1254608282"

Av myrealworld - 24 januari 2019 10:01

Vi har haft en fördjävlig höst med alla tänkbara sjukdomar. M har drabbats hårt och varit sjuk lääänge. Igår fick läkarna napp och det visar sig vara Twar. Han har nu fått ny medicin och jag hoppas så att han ska tillfriskna. Han har haft hög feb...

Av myrealworld - 1 januari 2019 01:23


Vid matbordet kring nära och kära gick vi laget runt och alla fick berätta det bästa med 2018. Några berättade om nya anställningar, andra om ett mer hälsosamt liv och min syster om att hon slutade röka. När min tur kom var det för privat att dela ...

Av myrealworld - 17 december 2018 10:57

Efter min penicillinkur och en sjukdomsperiod på ca 9 veckor var det dags för vår stora som åkte på halsfluss och fick ta två antibiotikakurer då de gav honom fel första gången. Sedan var det dags för M som nu är inne på sin fjärde vecka av sjukdom...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards