Alla inlägg den 25 maj 2015

Av myrealworld - 25 maj 2015 22:56

söstra mi kom förbi och jag fick prata av mig. Släppa ut allt det dåliga för att kunna komma vidare, no biggie men tillräckligt för att rubba mitt center.

Sedan tog hon över och passade vår lilla bebis medan Mathias och jag fick i lugn och ro göra det vi väntat på att göra ett par dagar. Tog oss en lååång stund men hoppas på att det ska bli bra.

Efter lunch och lek tog jag mig ut på en löprunda. Fy fan va jobbigt.
Tung i magen och helt slut efter 3km. Körde kortare promenader emellan för att orka springa.
Ingen hit men en början. Imorgon kör vi överkropp på utegymmet om solen behagar att titta fram.

På onsdag fyller Mathias år så jag har en del att fixa tillsammans med världens bästa festarrangör; Storis.

Beställde även tid för mitt tandemhopp idag. Fucking crazy är det! En av mina drömmar ska besannas.




Min unge är a pot of Joy! Skit i min trötta uppsyn, skåda våra tillgjorda och snarlika miner. Haha


Löprundan from Hell!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards