Alla inlägg den 31 mars 2015

Av myrealworld - 31 mars 2015 23:44

Betedde mig som vanligt som en tonåring (utöver att bli väckt kl 05 och behöva kliva upp 05:45 för att fixa välling) och vill inte kliva ur sängen imorse. Hemskt!!! Jag behöver ett liv av sömn.
Till jag hörde mitt barn ropa ngt om att han vill vänta på mig.

Åt gröt och smörgås (bakat av Mathias kvällen innan så jag kunde inte låta bli).

Kom iväg till tvättstugan och sedan till Vc för att kolla min smärta i axlarna.
Hon föreslog röntgen av nacken (utesluta kotförskjutning eller liknande) och sedan fick jag galet mkt piller. Anti-inflammatoriskt och muskelavslappnande.

Sedan hem och hänga tvätt.
Tog med min stora på bio-date och såg Home. Bölade två ggr på bion men blev tröstad av mitt barn.

Åt middag och hängde med mini när storis och math åkte på simning.

Min dag. Perfekt och härlig.
Imorgon drar vi till Dalarna och myser till söndag.

Av myrealworld - 31 mars 2015 19:20

Wild at heart...
Hur många är det egentligen?
Hur många är beredd att ta risker, värdera, stå upp för andra, testa nytt, ta chansen, tala från hjärtat...osv?

Allt jag vet är att mitt hjärta måste vara fritt. Jag kommer aldrig nöja mig med ngt medelmåttigt. Har inte gjort det hittills och lär inte göra det nu heller.
Detta gäller mitt yrke, mina relationer och mina barn.

So call me crazy!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards