Alla inlägg den 8 mars 2015

Av myrealworld - 8 mars 2015 23:49

Helgen är nu snart slut och min har varit fylld med diverse.
Lördagen blev lugn och den enda utsvävningen var när jag tog beben för en liten runda och Mathis tog storis för Att handla fika.
På kvällen var det dags för mommy att göra stan.
Mötte upp Anabanana för en förkväll på Lydmar tillsammans med två andra gullisar.
Drinkar, marinerade oliver och skratt.
Kvällen avslutades på Boqerian. Bra musik men sjukt ignoranta bartenders.
Tog bussen hem och fick bevittna två överförfriskade människor äta tjockkorv och kleta av gurkmajo på hela sig. Mhhhmmm....
Fin kväll var det!

Idag har solen lyst på oss och vem i Sthlm har inte njutit av det?
Vi drog till parken med grannarna och där hängde vi ett tag.
Dessförinnan hann jag och storis ryka ihop två ggr och tårarna flödade.
Sex år och full av egenvilja och tilltro till sin egen kapacitet.
Min känsla däremot är att jag är världens sämsta mamma. Typ jämt.

Har även sett tre avsnitt av vikings.
Dags för vila och en ny vecka.


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards