Alla inlägg den 23 december 2015

Av myrealworld - 23 december 2015 11:39

Julen för mig är en tid då många är lediga och förhoppningsvis kan varva ner. Hinna med varandra, glädjas tillsammans, prata om det som behöver nämnas, gråta om det behövs och känna gemenskap.
Igår jobbade jag min sista dag och nu väntar lite ledighet. Vi har hittat ett skönt lunk och även om det inte innebär så mkt sömn så är vi med varandra.
Idag kommer min mamma och jag längtar efter att krama henne och tillbringa ngra dagar vid hennes sida.

Barnen mår bra och tycks njuta av att vara hemma. Snart fyller ju vår bebe 2 år. Vår fantastiska, viljestarka, bestämda, självständiga lilla bebis.
Det var inte så länge sen jag satt med extrem stor mage och undrade hur jag skulle överleva julafton.
Det gjorde jag trots att jag mådde dåligt och kände inte igen min kropp. 27/12-13 gick jag till gymmet och körde ett bra pass och kände att nuså kör vi fram till januari -14 då beben ska komma. Dagen efter gick vattnet och kl 22:01 höll jag detta vackra barn i min famn. Tre dagar innan nytt år, två veckor för tidigt men alldeles alldeles underbar!
Allt detta var för två år sedan. Tiden är så jäkla snabb. Men jag hoppas att jag hinner skapa mitt kärleksimperium under tiden.

Men först Jul! Och pruttonhundra julklappar.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards