Alla inlägg den 20 december 2015

Av myrealworld - 20 december 2015 12:22

I fredags hann jag med ett skönt träningspass efter jobbet.
Så himla bra eftersom jag senare på kvällen började känna av halsen igen.
Egentligen inte konstigt då alla på mitt jobb snorar och hostar.
Baciller smittar, det är sen gammalt.

Vi hade en bra fredag och lördagen startade bra även den. Ond hals till trots. Vi kom iväg till sickla där jag köpte det sista till julen och lite till mig själv.
Sedan var vi på julfika hos Mathias bror med familj. Barnen lekte glatt och lillkussen var med så gott det gick.
Mina planer för kvällen (utgång) förvandlades till kvällsshopping i Skärholmen. Gött med middag och prat och lite löst tittande i affärerna.
Min hals är fortsatt ond idag och jag fasar för att ligga helt däckad på julafton.

Idag ska vi försöka hinna leka lite ute och rulla köttbullar till förbannelse...haha
Jag älskar julen! Ännu mer sedan jag fick barn.
Imorgon ska jag jobba ngra timmar och få det sista gjort så att jag kan släppa jobbet heeeelt.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards