Alla inlägg den 27 mars 2015

Av myrealworld - 27 mars 2015 23:17

Idag har vi varit och badat i Gustavsberg och till vår glädje följde syster med också!
Kidsen däckade i bilen efter 3 timmars bad.
Sedan åkte vi med pappa till syrran och hälsade på katterna och fick se förändringarna.

Nu på kvällen kom Anabanana (med chokladbollar och kärleksmums!!!!!) och vi har spelat Uno och pratat NYC.
Och skrattat som galna.

Jag är lyckligt lottad över att ha världens bästa människor i min squad!

Imorgon är det lördag och jag ska mysa med min familj. Kanske bara vara!

Av myrealworld - 27 mars 2015 00:14

Jag har inte kommit upp på fötter ännu efter mitt feberdygn.
Har ju ngt skräp som åker omkring i kroppen, rethosta och öma bihålor.
Har vilat från träningen vilket kanske var behövligt med tanke på den smärta mina axlar gav mig.

Efter en mindre ångest-trip igår så bokade vi äntligen vår resa.
Jag och Mathias (och Anabanana) ska iväg på en kort trip.
Kommer bli härligt på alla sätt även om jag kommer våndas av saknad efter våra barn.
Sen väntar en sommar med mkt tid utomlands tillsammans med båda våra kronjuveler.

Idag kom pappa och med sig hade han massa gott från Iran som han fått av en vän. Mums och nyttigt!!!

Nattinatt lovers

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards