Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av myrealworld - 5 augusti 2014 00:32

Vaknade tidigt med bebisen och kände mig död. Mina ögon gjorde ont men jag gick upp för att äta frulle och sedan gå och lägga mig. Tror ni det blev så?
Blev istället en kort sväng på Dollarstore och sedan ner till byn och fika.

Därefter tog jag mig ut på en löptur medan ngra gick iväg och fiskade.
Fick ihop 7km, wuhuuuu!!!
Stod även på huvudet efter typ två försök. Så jävla grym är jag!!!

Gjorde en sallad och smuttade lite vin med svärmor.

Sedan kom min storbulle hem och var vääääldigt trött. Det ballade ur och allt var bara nej. Stora förtvivlat trötta tårar rullade ner för kinden.
Bebisen vaknade, blev förtvivlad också men de tröstade varandra och somnade på två röda i varandras armar. Jag kan inte definiera det lyckorus jag kände. Kunde inte sluta titta på det starka band de redan tycks ha.

Nu ska jag lägga mig, natti

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards