Alla inlägg den 28 juli 2014

Av myrealworld - 28 juli 2014 10:29

Japp, beben och jag gick upp kl 07.
Beben fick ersättning och spydde upp det. ALLT, på oss båda och i soffan.
Tjohoo...

Fem minuter senare hör jag hur storisen duschar. Jag anar oråd...
Japp, en olycka i the masterbed.

O8 var vi i tvättstugan och körde fyra tvättar.
Härlig morgon indeed.

Nu värme och härligheter.

Av myrealworld - 28 juli 2014 00:08

Idag har jag varit grymt trött på att vakna svettig och känna mig konstant klibbig.
Morgon resulterade i: ingenting. Inget blev gjort eller uträttat. Jo, blommorna på ballen fick vatten. Typiskt Att det kort därefter blev storm och de typ gick av men aja.
Vi gick till Ica, blev kvar i affärens entré då det var storm.

Sedan kom min No1 Bff Lisa och vi gick till sickla för lite egentid. Härligt att få hänga med världens finaste vän.

Tog en vilodag idag. Gick miste om min gotte ikväll då jag satt i telefon med mamma och gapade ut min besvikelse över människor och vägrar ta ansvar. Som vägrar visa respekt men som kräver maximal förståelse och respekt. Måste vara en formel jag glömde att memorera på matten.
Helt orimligt och får mig att se alla färgskalans mörka färger.

Nu har jag lugnat mig och sitter med min bebis i famnen och känner mig värdelös för att jag inte hinner med mitt lilla liv som växer så det knakar.
Hen hänger med utan ngra större krav. Jo, förutom att hen vägrar somna i mina armar. Annars så är det en nöjd bebis.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards