Alla inlägg den 19 februari 2014

Av myrealworld - 19 februari 2014 22:44

På vägen hem från dagis ville pyret åka buss och jag gick med på det då jag började få skavsår.
I väntan på bussen som aldrig kom sa jag att vi kanske borde gå men då säger älskade barnet: vi ger aldrig upp.
Så underbar är han.

Det få vara mitt mantra nu när jag är lite skör pga trötthet och en smygande förkylning.

Har varit i Skärholmen idag och träffat gamla kollegor/vänner.
Härligt, även om hela dagen svischar förbi.
Tog en promenad till dagis och hämtade storisen.
Sen var jag slut som artist.
Kan meddela att lillen har knappt sovit sedan 16:00.
Har en teori om att det blir för mkt när vi är ute och ränner.
Imorgon blir det en hemmadag.

Efter en skrikig kväll hoppas jag att vi får sova. Alla är smått snoriga och det skulle innebära kaos om alla blev sjuka.

Känner ni peppen i detta inlägg???

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards