Alla inlägg den 6 februari 2014

Av myrealworld - 6 februari 2014 23:24

Japp, nu när jag borde lägga mig fann jag det mer intressant att fixa med mina ögonbryn.
Så smart av mig!
Kan ju vara för att jag är sjukt speedad efter att ha sett två avsnitt av The Walking Dead.

Härlig dag ändå. Hälsade på kollegorna på gamla jobbet. Promenerade dit och hem.
När jag kom hem stoppade jag i mig sjuka mängder mandlar och russin.
Mathias klagar på att det är en dyr vana but i just cant stop.

När pyret kom hem lagade Mathias och han middag och sen gjorde vi ngt mysigt.
Vi hoppade i badet, jag och mina älskade barn. Den mysfaktorn var svår att slå.
Mini tyckte det var sååå härligt. Vi låg ju i badet en hel del när han låg i magen så han känner väl igen det :)
Han har varit skönt avslappnad efter det. Jag fick tom äta middag utan hets.
Bada med bebis kommer jag göra snart igen.

Av myrealworld - 6 februari 2014 10:33

Nu var det över och jag är rätt chockad över att jag har följt det hela.
Egentligen inte så konstigt då jag älskar att lära mig om människors beteende samt hur människor beter sig i konflikter.
Kan vara kul med drama när man själv lever ett lugnt liv... Haha

Mina tankar idag är på träning och hur jag ska lägga upp min första tid.
Har tänkt köpa Olga Rönnbergs bok, Träning för nyblivna mammor.
Ngn som har kört efter den och vet om den är bra?
Det kommer att vara en rehabiliteringsprocess med att stärka upp bålen och ge bäckenet tid att gå tillbaka.

Av myrealworld - 6 februari 2014 08:53

Igår var lite av en slappar dag.
Jag och plutten låg och drog oss länge.
Tog mig ut på en promenad men fick skavsår och ringde Mathias som fick hämta mig i sickla.

Idag är jag trött och känner av ngt i halsen.
Har försökt mota det hela med vitaminer och superkillen från US and A men det hjälper inte.

Idag ska jag hälsa på mitt gamla jobb. Sen blir det nog bara att ta det lugnt. Hade tänkt klippa mig men det får vänta till en annan dag.

Hoppas ni njuter av er torsdag

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards