Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av myrealworld - 20 augusti 2014 23:26

You can call me a bad mom.
Mathias styr stället nu men matningar och lämningar osv.
Jag? Jo, jag är så trött på mornarna så jag ska vara glad om jag lyckas ta mig till sängen... Kul morsa liksom!

Vi åt lunch i Skäris och jag fick därmed träffa min älskade lilla stjärna till syrra.
Sedan gick vi till gymmet, körde ben och fick påhälsning av härliga och fina Anna. Hon hängde med beben (som stormtrivs med att rota i hennes bag, smacka fram kvaliteten på hennes klockor och det senaste är smaka på hennes tumme) medan vi tränade.

Gjorde some awesome kikärtsbiffar till middag! Alltså, de var super!!!
Tänker införa en veggie-dag, kött industrin är bananas och jag tycker om omväxling.

Två avsnitt av Orange is the new black fick avsluta vår dag.
Ena avsnittet handlade om att kvinnorna fick lära sig om sitt kön. Så kul och sån viktig vinkel. Alltför många människor har dålig koll på sitt kön. Härligt avsnitt med många skratt!

Av myrealworld - 20 augusti 2014 20:53

Dra på trissor va äckligt!!!

På vägen till gymmet tycker jag att det är en skum doft som följer mig.
Frågar sambon om han fisit men så var inte fallet.
Skumt tänker jag men fortsätter med gott mod.

På gymmet drar jag fram min shaker som jag brukar ha som vattenflaska och öppnar locket. DET borde jag inte ha gjort....
Slogs av den vidrigaste lukt ever!
Tror tyvärr att solsystemet påverkades.

Då jag aldrig dricker en shake på gymmet blev detta undantag bortglömt för över en vecka sedan. Jag försökte skölja ur shakern och med det spred jag odören till halva gymmet. Oooops!

Väl hemma diskades den ur och kördes i maskin, den gick fortfarande inte att rädda.

Hur fan kan ngt vara okej för kroppen när den stinker på det där viset?
Urk!!!


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards