Alla inlägg under april 2013

Av myrealworld - 6 april 2013 23:51

Yeah, you are my dream
There's not a thing I won't do
I'll give my life up for you
'Cause you are my dream

And, baby, everything that I have is yours
You will never go cold or hungry
I'll be there when you're insecure
Let you know that you're always lovely, girl
'Cause you are the only thing that I got right now

One day when the sky is fallin'
I'll be standing right next to you, right next to you
Nothing will ever come between us
'Cause I'll be standing right next to you, right next to you

Tänker på min älskade lilla pyret när jag hör denna låt med Chris Brown.
Idag har han och jag umgåtts. Bara vi. Så underbart!!!

Av myrealworld - 5 april 2013 22:14

Så...idag Hann jag med mkt...not!
Jag har inget gjort, inget alls.
Skitsamma kan jag känna, dygnet har ändå inte tillräckligt med timmar för perfektion. Dessutomhar jag redan bidragit till perfektion genom att skapa min son och så perfekt och fulländad som han är kan jag lätt softa resten av livet.

Jag tror på att en fulländad gärning hjälper oss hela livet likasom ett fuck up pinar oss for life.
Nu när älskade pyret har slocknat ska jag krypa upp i den famn som jag älskar mest och dricka ett gott glas vino!

Av myrealworld - 5 april 2013 13:43

Sunny days bring hell out of me.
Skämt å sido, underbart väder! Vågar vi tro på våren nu?
Vaknade med feber och magont igår. Gick till jobbet och kom hem 16 och sov bort resten av dygnet. Febrig och helt öm. Idag har febern avtagit... Strange shit!

Fredag...sol och mys!!
Ni vet väl att man ska njuta som fan då! Själv ska jag bara ta det lugnt. Träna om jag blir bättre och hänga med pyret :)

Av myrealworld - 3 april 2013 19:39

Ännu en lång arbetsdag.
Många skratt och några tårar.
Min eld för det jag jobbar med brinner igen. Den lågan har jag saknat.

Väl hemma lagade jag mat till mina älsklingar. Nu bygger de en hylla och jag har gäsptunering med mig själv.
Idag vilar jag kroppen.
Det behövs :)

Av myrealworld - 2 april 2013 23:25

Tisdag och en hektisk jobbdag.
Det uppskattas, hellre produktiv än ngt annat.
Jag har försett kroppen med mat och träning. Med vila och nyttiga samtal.

Jag tänker på dagarna som varit och förnimmer den känslan. Den är där dock lite längre bort. Jag förblir densamma men aldrig mig lik.
Präntad med det som varit och påverkad av det liv som fortsätter att fortgå.

Av myrealworld - 2 april 2013 00:31

Hela familjen O.C vaknade kl tio idag. Vi var nöjda och härligt mysiga trots att pyret hade en ruskig mardröm.
Efter den sena frukosten drog vi ut för att städa vår urskitiga bil men den idén delade vi med 17 hundra andra så jag och pyret tog en promenad i solen medan pappan tränade.

Sen drog jag iväg och träffade bästis för lunch och promenad i solen!
Underbart på alla sätt.

Efter middag och träning såg vi Django Unchained. Tarantino in My heart!!!!

Go natt peops

Av myrealworld - 1 april 2013 00:02

Idag har jag varit som en död sill. Sovit mig genom dagen på diverse ställen.
Drömt mardrömmar, vaknat av nackspärr, somnat stående osv.
Sån är jag...

Väl hemma drogs träningskläderna på och jag infann mig på gymmet. Körde superset, rygg. Därefter lång stretch.

Vi detoxade och Åt grekis sallad.
Pyret somnade och kl är redan sovdags.
Imorgon ska jag träffa bästis.


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards