Alla inlägg under april 2013

Av myrealworld - 14 april 2013 22:31

Väcktes sjukt tidigt av pyret som tycks ha en orolig period.
Trött morgon övergick till städ och fika med Anna och Lilla S.
Pyret var överlycklig när bebisen kom och tyckte det var såååå mysigt att få hålla henne.

Vi har även passat på att vara ute i solen. Häng i luma med gött folk.
Väl hemma stassade jag om och tog mig till gymmet. Svettades häcken av mig när jag körde 45 min Nike utmaning.
Nu är jag tröttare än självaste John blund!

Natti

Av myrealworld - 13 april 2013 23:36

Mysdag på söder. Tråkigt för pyret.
Tränat. Myst med syster en kortis. Sagt hej till fina vännen Anna. Frossat i socker och kolhydrater som en as. Druckit massa bubbel. Nöjd och glad.

Kommit fram till följande;
Bubbel och jellybeans är gott.
Ostbågar luktar illa men är goda som fan.
Dumle är mums sent på natten.

Hej jag är en sockermissbrukare!!!


Av myrealworld - 13 april 2013 00:27

Fredag och en sån dag.
När man är dränerad, slut och helt utan hopp.
Allt känns lite extra långt bort och det ärliga känns lite för naket.

Jobbade, lunchade på nyöppnade Urban Deli i Sickla, shoppade, hämtade pyret, fikade, åkte hem.

Tränade ett pass som var så jobbigt att tårarna nästan sprutade.
40 min galna intervaller, triceps och bröst.

Sen åt vi kebab från palmyra och åt glass. Tjihoo!

Nu är det gonatt som gäller

Av myrealworld - 11 april 2013 22:22

Nästan fredag.
Denna vecka har varit galen.
Mkt input och väldigt lite tid för reflektion.

Igår kväll var jag och syrran på Gina tricots vip-kväll.
Efter shopping och försedda med goodiebags struttade vi hem och jag kunde se Chicago fire :)

Imorgon är det fredag och det ska bli skönt och välbehövligt! Helgen ska gå i hälsans tecken. Jag ska fylla på med träning, god mat, bra umgänge, mina älsklingar och tid för vila.
Ni hör ju att helgen inte lär räcka till.

Må gott!

Av myrealworld - 9 april 2013 21:11

Another day, some more good knowledge.

Unga, sex och nätet.
Sandra Dahlén, say no more.
Grym input och nödvändig rannsakan av mig och den verksamhet jag befinner mig i.
Vad gör vi för våra unga? Hur finns vi för dem? Vilka är mina värderingar som läcker ut på det arbetet jag utför?

Hämtade mitt hjärta påfylld och glad. Tog en fika på vägen hem och lagade sedan mat.
Har vilat från träning vilket var välbehövligt.
Imorgon kör jag systemteori och ännu mer påfyllning i kunskapsbanken.
På kvällen ska jag till Gina och shoppa på vip-kvällen!

Tjo!

Av myrealworld - 8 april 2013 22:23

Började dagen med en grym förmiddag i Älta där vi fått lyssna på föreläsare kring unga och nätet.
Kul och givande!
Även imorgon ska vi dit och då få lyssna på Sandra Dahlén, wihoo.

Sen har dagen susat fram och jag har varit helt slut. Gick till gymmet och körde framsida ben och rygg. Imorgon tror jag det får bli vila.
Annars en späckad vecka med diverse utbildningar och sådant.
Glad så länge jag slipper jobba helg, även om det närmar sig med stora kliv.

Natti natt!

Av myrealworld - 7 april 2013 23:47

I helgen har min stora älskling haft sin kompis här så jag och lillpysen har rockat ensamma.
Igår tog vi oss till söder för att leka men eftersom lillen var sjuk så sov han en del och lekte en stund.
Sen var det hem och äta godis och kolla på Rio.
Idag har vi varit på pyrets dans och då passade jag på att köra ett tufft intervallpass på bandet. Därefter tog vi oss till söder och strosade runt på loppis. Vi passade på att hänga med tawis som hade bord där.
Sen blev det lek och fika i skrapan med bröderna.
Väl hemma åkte träningskläderna på igen och ett styrkepass väntade. Det blev baksida ben samt mage.
Innan läggdags fick vi oss sushi och trängde ner oss i badet alla tre.

Härlig helg!!!!
Mer sånt, Magbaciller och snö till trots!

Av myrealworld - 7 april 2013 00:37

Yeah, you are my dream
There's not a thing I won't do
I'll give my life up for you
'Cause you are my dream

And, baby, everything that I have is yours
You will never go cold or hungry
I'll be there when you're insecure
Let you know that you're always lovely, girl
'Cause you are the only thing that I got right now

One day when the sky is fallin'
I'll be standing right next to you, right next to you
Nothing will ever come between us
'Cause I'll be standing right next to you, right next to you

Tänker på min älskade lilla pyret när jag hör denna låt med Chris Brown.
Idag har han och jag umgåtts. Bara vi. Så underbart!!!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards