Alla inlägg under november 2012

Av myrealworld - 11 november 2012 15:10

T som i trött! Mathias frånvaro kombinerat med nytt jobb och sjukdom har varit allt annat än lätt. Stress hit och stress dit och tråkig mama som gnäller och är trött.
Jobbade till halv två inatt, somnade halv tre, blev väckt åtta, la mig i soffan bredvid pyret som förvisso gav mig 1,5h extra sömn men jag blev väckt varje kvart och halv nio fick jag en apelsin i huvudet....Japp dags att gå upp!!!!!
Farsdag och allt, skönt att få hem gubben! Och ja, just i denna sekund är skönt det rätta ordet...

Av myrealworld - 7 november 2012 23:31

La mig med grova känningar. Knaprade advil. Sov igenom natten som en klubbad säl. Vaknade risig men ändå tillräcklig för att ta mig till jobbet. Jobbat och träffat fina kids. Hängde med mitt egna finaste kid och syrran. Åt sushi.
Saknar den stora kärleken.
Nu måste jag sova! För imorgon är det full rulle.

Bjuder dock på fin bild ;)

Av myrealworld - 6 november 2012 21:15

En dag fylld med möten och lära känna området.
Sen direkt till plugget...började känna av förkylningen redan då.
Kul att det kom nu, när Mathias ska dra...
Hej hopp, två avril och hopp i säng!

Av myrealworld - 5 november 2012 23:19

Uppe med tuppen,
hamna i bilkö och missa mitt möte,
Hem och pussa på finaste i världen,
Samarbeta (nytt ord som pyret lärde sig idag) med lilleman med morgonrutinerna,
Hoppa in i bilen,bilköer, planeringsdag, sluta tidigt, TRÄNA,
Äta, busa, kolla film, plugga och nu nana!

Bästa idag: mjölksyran i benen, bilden på bästisens bebe, att pyret tog sovmorgon <3
Sämsta idag: ....eh.... Kommer inte på ngt....

Av myrealworld - 4 november 2012 23:41

Haft en fin hel trots att pyret var borta.
Igår sov jag länge...typ nio (suck).
Myste med min älskling!
Sen på kvällen åkte vi in till fridays och drack drinkar :)
Skulle ut med fina tjejer men vid tolv tappade jag gnistan och styrde kosan hemåt.
Vaknade och efter frulle med min kärlek drog jag till Sala för att hämta hem min skatt.
På em har vi hängt med syster och hennes boyfriend samt lekt :)

Imorgon är det hard work och träning som väntar! Om jag längtar?!

Av myrealworld - 2 november 2012 17:53

Skön dag började med attvi fick sova en hel natt utan att bli väckta :)))
Sen iväg till gymmet, tillsammans <3
Efter frulle och lunk tog jag mig in för att träffa the best friend of My life för extra lång lunch och catch up!
Sen hem och mysa med storhjärtat för att sen vila i ngn timme.
Nu snart dags för mat...kött, cous cous och sallad...seeeeen börjar mitt första nattpass. Ska bli trevligt att få träffa youthsen!

Ha en skön kväll folks!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards