Alla inlägg den 14 november 2012

Av myrealworld - 14 november 2012 23:14

Almqvist, en inkompetent, okunnig, osympatisk och ett skämt gentemot demoktatin och världens befolkning!
Jag skäms ögonen ur mig! Jag blir även lite rädd för att vi inte reagerar så starkt som vi borde.
Jag blir rädd för den tolerans som skapas, vi höjer ögonbrynen och drar efter andan och sen är den kraftansträngning över...
Sen låter vi saker flyta på som vanligt, "hora","babbe", "blattelover" sagt av en högt uppsatt politiker blir bortglömt.

Var är vi på väg?!

Av myrealworld - 14 november 2012 08:17

Ett snabbt inlägg,

Fint att vakna av att grannbarnet har årets utbrott kl sex på morgonen.
Tog en kvart innan det brann i huvudet på tian som gick ner och gormade otrevligt åt mamman.
När jag hör andra barn och deras föräldrar så inser jag vilken perfekt unge jag själv har!
Hur ska barn kunna bli ngt annat än det de ser dagligen?! Föräldrar som gapar, bråkar och aldrig visar respekt för ngn....

Iaf...kaffet är drucket och nu dags för jobbet, hej!


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards