Alla inlägg den 27 januari 2012

Av myrealworld - 27 januari 2012 11:11

Í natt satte jag mig och skulle söka in till den kursen jag var intresserad av men det gick ju inte.
Fan för det när man väl har tagit sig tid och känner sig duktig för det.

Dock ramlade jag över massa kuliga kurser som jag blev intresserad av så jag tänker what the heck jag söker allt.


Natten har varit till och från varit sömnlös. Lillpyret kom tultandes och kröp upp ngn gång i natt. Han hade vid läggdags snott en av mina kuddar så jag fick nu offra min två kuddar för att han inte skulle ramla ner. Där låg vi och trrängdes. pyret gjorde sig en yta, tian likaså. jag däremot fick ligga som en liten korv med armarna under mig. Vaknade med nackont och bortdomnade armar hela tiden. Vid sju på morgonen gick pyret iväg och hämtade två kuddar åt oss. Gulliga unge men lite försent.  


Nu har jag precis kommit hem från träningen. Idag blev det ett Body Vive pass och lite på gymmet.

Annorlunda och alltid lite struligt med nya pass innan man kommer in i det. Kul och jobbigt även.

Strax ska jag träffa Anna så det kanske vore schysst att duscha innan det?!


 



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards