Direktlänk till inlägg 23 april 2012

honey, sugar and spice

Av myrealworld - 23 april 2012 11:02

  Back Home!!!

 

Vilket helg... helt underbar på många sätt. Vi åkte ju ner till Eksjö i torsdags och det var väldigt trevligt att träffa svärisarna. Speciellt svärmor som stapplade omkring på ett par kryckor.

Det blev en lugn kväll då vi var supertrötta allihop.


På fredagen hoppade jag upp vid sju för att köra en löprunda :) vilket jag gjorde trots att det snöade från alla håll och kanter. Pust.


Senare var det dags att åka till Götet för en helg av bravader. Väl framme möttes jag av systra mi och vi gick till Hotellet. Fint och lyxigt...

Mötte upp resten av gänget då vi alla behövde mat i magen. Vi gick till ett ställe som heter Bliss.

Därefter gick vissa vidare och andra till mitt hotell för omstassning.

Fixade och klara gick vi på en förfest somewhere in götet och sen vidare till Colors då en av killarna kände ngn som skulle ha klubb just den kvällen. Dancehall, svettigt och litet, trevliga människor och oförskämt billigt i baren.

Jag sov inte många timmar mellan fre och lördag men kom upp iaf för en liten hotellfrulle.

Sen var det dags för Möhippan. Ankan blev glatt överraskad och vi (läs jag) var blödig som få.

Vi myste och bastade och åt god middag. väldans trevligt folk var det med.


Nu är jag tillbaka och ännu en tuff vecka står inför mig. omarbetat träningsschema jihooo

Sen har jag massor av kvalletid med mina bästa inbokat så jag ser fram emot veckan trots att jag är en zombie.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myrealworld - 28 januari 2019 23:46

Hej vänner! Jag kommer sluta blogga här och istället skriva på www.Tolou.se Min blogg har alltid fungerat som min ventil då jag började blogga när jag led av min depression för snart 10 år sedan. Jag har mått bra av att dela mina tankar och d...

Av myrealworld - 25 januari 2019 19:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1254608282"

Av myrealworld - 24 januari 2019 10:01

Vi har haft en fördjävlig höst med alla tänkbara sjukdomar. M har drabbats hårt och varit sjuk lääänge. Igår fick läkarna napp och det visar sig vara Twar. Han har nu fått ny medicin och jag hoppas så att han ska tillfriskna. Han har haft hög feb...

Av myrealworld - 1 januari 2019 01:23


Vid matbordet kring nära och kära gick vi laget runt och alla fick berätta det bästa med 2018. Några berättade om nya anställningar, andra om ett mer hälsosamt liv och min syster om att hon slutade röka. När min tur kom var det för privat att dela ...

Av myrealworld - 17 december 2018 10:57

Efter min penicillinkur och en sjukdomsperiod på ca 9 veckor var det dags för vår stora som åkte på halsfluss och fick ta två antibiotikakurer då de gav honom fel första gången. Sedan var det dags för M som nu är inne på sin fjärde vecka av sjukdom...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards