Alla inlägg den 23 april 2012

Av myrealworld - 23 april 2012 23:39

  Morgonpromenaden i grått väder.


 Magövning på boll, la till den själv då det är en rolig övning som jag vill bli starkare i.


 Stretch efter ett hårt Axlar/rygg/triceps pass.


Imorgon väntar intervallträning utöver morgonens runda. Håll tummarna för att vi är lite piggare då.

 
Av myrealworld - 23 april 2012 23:31


Sötungen min i sitt esse...


 
Av myrealworld - 23 april 2012 23:19

 Bild


Like always I return here. Wondering why I feel so freaking empty.

Livet kan inte vara det man önskar och människorna som passerar kan aldrig bli de man vill att de ska vara.

Så jag karvar inte ur mig själv utan känner det som känns och tar nya kliv.

Ett och två, ett och två.


 Bild

Av myrealworld - 23 april 2012 13:45

Sockret är borta ur mitt liv, helt säkert i ngra veckor till. Vet ej ombad senans fortsätta med det. Har ett helt annat förhållningssätt till kost och träning tack vare avsaknaden av det ständiga suget. Känner mig lite snopen, ett: wow jag klarade det för första gången på 20 år. Två: vill jag ngnsin äta skiten igen och bli torsk!?!? Saknar det inte men inser att det sitter i ryggmärgen därav rädslan för att fastna igen. Förr kunde jag aldrig ens föreställa mig en vardag utan godsaker. Men nu är det full normalt :) Jag fortsätter och ser var det tar mig!

Av myrealworld - 23 april 2012 11:02

  Back Home!!!

 

Vilket helg... helt underbar på många sätt. Vi åkte ju ner till Eksjö i torsdags och det var väldigt trevligt att träffa svärisarna. Speciellt svärmor som stapplade omkring på ett par kryckor.

Det blev en lugn kväll då vi var supertrötta allihop.


På fredagen hoppade jag upp vid sju för att köra en löprunda :) vilket jag gjorde trots att det snöade från alla håll och kanter. Pust.


Senare var det dags att åka till Götet för en helg av bravader. Väl framme möttes jag av systra mi och vi gick till Hotellet. Fint och lyxigt...

Mötte upp resten av gänget då vi alla behövde mat i magen. Vi gick till ett ställe som heter Bliss.

Därefter gick vissa vidare och andra till mitt hotell för omstassning.

Fixade och klara gick vi på en förfest somewhere in götet och sen vidare till Colors då en av killarna kände ngn som skulle ha klubb just den kvällen. Dancehall, svettigt och litet, trevliga människor och oförskämt billigt i baren.

Jag sov inte många timmar mellan fre och lördag men kom upp iaf för en liten hotellfrulle.

Sen var det dags för Möhippan. Ankan blev glatt överraskad och vi (läs jag) var blödig som få.

Vi myste och bastade och åt god middag. väldans trevligt folk var det med.


Nu är jag tillbaka och ännu en tuff vecka står inför mig. omarbetat träningsschema jihooo

Sen har jag massor av kvalletid med mina bästa inbokat så jag ser fram emot veckan trots att jag är en zombie.


 

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards