Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Arla morgon

Av myrealworld - 2 mars 2012 02:14

Idag blev det tidig morgon här i vårt hus. Pyret vaknade strax innan sju och idag tänkte mamman vara så vänlig och låta pappan sova. Så jag klev upp och vi satte oss på verandan. Pyret kollar på film och jag lyssnade på fåglarna.

Trots att ögonen svider och man helst vill ligga kvar två timmar till så känns det så mysigt att sitta här i värmen och bara vara. Lyssna på naturen och inte på en massa tuk-tuks och mopeder.


Nedan tänkte jag visa mina underbara thaibyxor. Ett par lila och ett par svarta.


BIld


Sedan har jag köpt mig två par crazystyle som jag ska ha hemma och skrota i.

Nu hoppas jag på att snart få äta en frulle med boysen mina (syrran vaknar inte innan tio så henne hoppar vi över).

Vi har testat lite olika frukostställen och vi har ingen favorit men det ligger ett tyskt bageri här i närheten som har goda mackor och kakor. 


Bild


Annars äter vi frulle hemma, det är ju rätt smidigt det också. Vi har fått en limpa pågen från Katja som vi mumsar på.

Gällande min rygg så är läget oförändrat. Trodde jag var bättre häromdagen men fick så jag teg efter ngra timmar.

Pust!!! Dock vill jag inte klaga, jag äter typ alvedon på dagarna och lyckas hålla mig upprätt. Vissa dagar gör det dock hemskt ont varpå humöret sviktar och  jag är inte särskilt trevlig.

Igår var en sån dag och vid middagen uppfann jag leken: jag blir irriterad på....

Då får alla säga ngt som irriterar en utan att det blir en diskussion. hahhahah... kul hade vi på El Greko.

Hoppas ni har det bra och att ni har tvingat fram våren.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myrealworld - 28 januari 2019 23:46

Hej vänner! Jag kommer sluta blogga här och istället skriva på www.Tolou.se Min blogg har alltid fungerat som min ventil då jag började blogga när jag led av min depression för snart 10 år sedan. Jag har mått bra av att dela mina tankar och d...

Av myrealworld - 25 januari 2019 19:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1254608282"

Av myrealworld - 24 januari 2019 10:01

Vi har haft en fördjävlig höst med alla tänkbara sjukdomar. M har drabbats hårt och varit sjuk lääänge. Igår fick läkarna napp och det visar sig vara Twar. Han har nu fått ny medicin och jag hoppas så att han ska tillfriskna. Han har haft hög feb...

Av myrealworld - 1 januari 2019 01:23


Vid matbordet kring nära och kära gick vi laget runt och alla fick berätta det bästa med 2018. Några berättade om nya anställningar, andra om ett mer hälsosamt liv och min syster om att hon slutade röka. När min tur kom var det för privat att dela ...

Av myrealworld - 17 december 2018 10:57

Efter min penicillinkur och en sjukdomsperiod på ca 9 veckor var det dags för vår stora som åkte på halsfluss och fick ta två antibiotikakurer då de gav honom fel första gången. Sedan var det dags för M som nu är inne på sin fjärde vecka av sjukdom...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards