Alla inlägg den 21 mars 2012

Av myrealworld - 21 mars 2012 18:58

Papi är snorig och förkyld och då vet lilla jag vad som väntar oss.

Jihoo... Imorgon kommer halsen värka och näsan rinna. 

Som jag har längtat!


Det här tänkte jag teckna på Tele2, gör det ni med kära vänner. Tycker det är billigt!

350 kr i månaden och fri smartphone :)


Nu ska vi äta mamis goda mat!! Estamboli polo, min absoluta favoritmat! Med sallad, yoghurt, färsk lök och gärna yoghurt dryck men vi hoppar den idag.


bild


Har shoppat ett par skitsnygga short från Gina idag. Så sköna vilket är ett jäkla plus då man slipper lida för att plagget inte riktigt sitter som det ska. De heter Cornelia Highwaist shorts.

  

Blev lite kär i dessa urläckra byxor, har inte köpt dem men vad tycker ni?? Jag ser: en varm sommarkväll på Medis med ett glas rött i handen.



Sedan ett par skor, som jag kanske köper imorgon....

När intar vi medis mina vänner????


Av myrealworld - 21 mars 2012 13:41

Idag vaknade jag kl sju och kunde inte somna om. Pyret däremot sov till åtta. Hatar att vara jetlaged... Vi fick i oss frulle och gav oss ut i solen. Neo trampade i hundbajs rätt omgående och jag fick panik. ÄCKLIGT!!!!!! Dessutom har pyret en benägenhet just nu att kalla på mig varannan minut. Hej kom och hjälp mig

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards