Alla inlägg under september 2011

Av myrealworld - 13 september 2011 08:39

Känner mycket men förmår inte just nu att mäkta med.

Jag är inte i ett läge där jag går under men jag känner att jag skulle behöva pausa.


S t o p

|

|

|

P a u s e


Jag är tudelad


Den ena mig njuter till fullo och är mer egoistisk än jag någonsin varit. Jag ser till mina egna behov och mina egna önskningar. Jag jagar efter själslig lycka för det är som att det har fattats mig länge.

Jag känner stolthet över mina framsteg som människa. Jag njuter av ny kunskap och känslan av att klara det omöjliga.


Den andra kliver in i gamla mönster och blir direkt utmattad av det vaccuum som existerar. Denna person känner ibland själslig död.

Jag vill inte döma mig själv eller andra för det jag känner. Jag vill bara lyckas få ihop mina två jag.


Jag tror att det är min svåraste uppgift just nu.

Att få ihop den som satsar all in och aldrig drar i bromsen och ett vaccuum som kanske behöver finnas för att jag ska kunna andas och reflektera.


Jag stannar här i ovisshet ett tag och låter mig själv känna.

Jag bestämmer inget, utan bara undrar och flyter med.


Min naranja media tack för dina reflektioner och dina stöttande ord.


Av myrealworld - 6 september 2011 21:04

Har en liten sjukling här hemma.

Då mina vitaminer har varit slut kom skiten även till mig som ett litet brev på posten. Ett oönskat sådant kan jag ju säga.

Inte nog med det så insiterade jag på att gå iväg och köra intervaller i Hammarbybacken igår kväll vilket inte gjorde det hela bättre men skönt var det.


Har dock haft en grymt kul dag på jobbet! Älskar att lära mig nya saker.

Har även tagit kontakt med Flash Fighters för en ny tattoo!!! YEAH!

Kuliga saker som väntar mig i höst kära ni. Imorgon ska jag träna även fast jag bara vill hem till mina älskade guys.

Nu ska jag dricka te och hoppas på att bacillerna i kroppen inte trivs.

Gonatt


Bild

Tumblr_lr2dpayxgh1r1qiedo1_500_large

Av myrealworld - 6 september 2011 21:00

Grundläggande

Men så svårt.

How to love???


Av myrealworld - 5 september 2011 12:16

Senaste tiden när jag har varit ute och sprungit eller när jag har cyklat till jobbet har jag fasat men också längtat efter backarna. Jag har velat känna motståndet men också känslan av att kunna ta sig över kullen/backen/berget. Känslan är oemotståndlig och underbar. Så i morse, mitt en lång och tung backe, på väg till jobbet tänkte jag på vad detta kunde betyda för mig. Jo, att jag gillar utmaningar och gillar att känna styrkan av att ha kommit över en backe i taget. För livet är väl ändå fullt av backar som man måste ta sig över och ju fler backar desto bättre teknik. För övrigt är denna damen trött idag. Seg men lycklig!

Av myrealworld - 2 september 2011 15:39

Har idag gnällt för mina kollegor över hur jag inte trivs i mina kläder eftersom allt känns för smått och då säger en av dem så här:


"-Du och dina byxor kanske har en ansträngd relation..."

hahahahahahahahaha....

Precis så är det kan jag lova, ansträngd till det yttersta och en av oss kommer sprängas (känns det som).


Vem bryr sig...? Idag är det fredag och jag ska vara med hela min stora familj (mamma, pappa och även syster).

Först ska jag till Andys lekland med den lilla bossen och hans pappa, sen vill jag fika och sen ska jag baka goda frallor till ikväll så vi kan äta nybakat när de ömma föräldrarna anländer.

Jeansen kan sprängas i bitar, I DONT GIVE! (eller helst inte när jag ska cykla hem bara)


trevlig helg folket


Bild


Fashion-girl-high-heels-jeans-favim.com-135379_large

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards