Alla inlägg den 1 augusti 2017

Av myrealworld - 1 augusti 2017 08:22

Idag startar vi 3:e dagen i Alicante och jag kan inte annat än att älska staden och värmen.
Detta trots att det är lite mulet idag.
Kan inte beskriva hur mkt jag njuter av att vara under solen som värmer.
Vi kom i söndags mitt på dagen. Lite tufft då en inte sov mer än ngn timme den natten men allt gick bra.
Igår tog vi det lite lugnare på morgonen. Jag körde ett träningspass innan frukost och sedan efter låååång frukost sittning tog vi oss till San Juan och hängde där på stranden. Så fint och mysigt där.
På kvällen åt vi lite tapas på ett litet hål i väggen men eftersom jag inte kan äta så mkt tapas blev det mer provsmakning.
Efter lite shopping hamnade vi på ett fik där vi åt och pratade resten av kvällen.

Saknar min familj såklart men njuter också av denna resa och av att vara ensam med två underbara människor.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards