Alla inlägg den 21 juni 2016

Av myrealworld - 21 juni 2016 00:29

Min kropp är inte riktigt med mig.
Jag har expanderat ngt och känt mig ur form hela våren.
Sjukdomarna har avlöst varandra och inget har riktigt blivit av.
Det har resulterat i en konstant obekväm känsla av att dela kropp med sig själv.
Jag brukar vanligtvis inte slänga med fraser som att en ska banta osv men nu är jag i ett läge där jag är beredd att ta till allt.
Usch...

I övrigt är jag rätt loj och omotiverad till det mesta. Längtar mest till helg och "bara vara".
Två veckor kvar på jobbet. Rätt lite att göra men det är ju skönt det med.

Mami är här och gissa om jag njuter. Njuter av att ha henne nära, äta ihop, se hennes uppenbarelse efter jobbet och njuter njuter njuter av den lycka hon skänker mina barn.
Så härligt och jag önskar det kunde vara så här jämt.

Imorgon är det söndag och vi ska träffa en konditor... Den som lever får se resultatet :)

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards