Alla inlägg den 24 april 2016

Av myrealworld - 24 april 2016 23:45

Jag har haft ljusa stunder denna v.
Glädje och lättnad skulle bäst beskriva de nyheterna jag fick. Firade med champagne och god mat...
Sedan blev det helg. Så skönt och så rätt eftersom jag var helt slut.
Både fysiskt och mentalt.
Somnade tidigt både fredag och lördag, den tröttheten går tyvärr inte att beskriva med ord.

Idag kom den onda... Det jobbiga och tunga. Jag skulle säga att det finns med mig hela tiden men idag var det tungt. Jag vaknade upp och kände att jag gärna hade skippat denna dag. Kände mig tung inombords.... Ihålig men ändå mörk och fåordig.
Där har jag befunnit mig. Bästis kom och gjorde mig sällskap, vi kollade butiker och tog en snabbkaffe. Helt lagom en dag som denna.
Tack för att du fanns där idag.

Gick till gymmet när barnen lagt sig och sprang så fort jag kunde till benen inte bar mig, till jag inte orkade tänka.
Vi började kolla en film, hann inte långt innan bebisen ville upp och hänga med oss.
Nu går ögonen i kors och jag hoppas på mer balans framöver.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards