Direktlänk till inlägg 9 augusti 2015

Ångestjäveln

Av myrealworld - 9 augusti 2015 23:17

Nu är samvetskvalen olidlig.
Jag är beredd att ringa och säga upp mig för att kunna hänga mer med mina barn. Mina älskade fina ungar.
Det hjälper mig inte riktigt att jag och husets trotsåring rök ihop innan läggdags. Jag har försökt med nya metoder (som har gett frukt!!!) men hamnat i mindre bra sätt så fort sömnen blivit sämre.
Idag har jag inte varit fullt lika pedagogisk som jag brukar... Och här på kvällskvisten rann det över för mig och jag fick beskriva hur det känns att bli skriken på, puttad på, trotsad mot exakt hela tiden.
Min gråtgräns snuddas x antal gånger dagligen och jag önskar att det en dag (snart) ska bli bättre.
Min stora blev såklart liten och kunde säkert utifrån sitt perspektiv ta in en del men jag tror även att han känner sig dum för mkt han gör. Han vill gärna vara "bra" och sammarbetsvillig men det funkar inte alltid.

Hursomhelst känner jag mig dum. Jag känner mig alltid dum de få gångerna jag gränsar ordentligt. Jag vill inte ta i från tårna.

Jävla skit att en måste jobba!!!
Och inte träffa sina barn på massa timmar.

 
 
Malin

Malin

10 augusti 2015 08:41

Åh ja det är skit :( MEN vet dock inte om det är så bra men man kommer in i lunken så snabbt,,, och Lou kommer älska förskola :) och Neo förskole klass :) skickar massa massa kramar fina fina du

http://mamma-till-4

myrealworld

10 augusti 2015 13:31

Jag tror också att de kommer växa i att vara på andra aktiviteter. Även jag behöver den stimulansen men jäklar vad svårt det är att känna sig bra som förälder så fort en lämnar dörren.
Kram min vän!!!

 
Ingen bild

Mamma

10 augusti 2015 14:14

Älskade Tolou! Läste dina ord och kände av din oro, ledsamhet och frustration. Det kommer att bli bättre såsmåmingom gumman. Ni alla behöver lite mer av annat att göra och var för sig. Kvällar och helger mer trevliga och uppskattas även av dina fina barn. Håll ut gumman. Puss

myrealworld

10 augusti 2015 15:30

Tack älskade mamma att du delar känslorna med mig. Jag håller mina tummar att vi ska gå in i en fas där vi ser saker med andra ögon.
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myrealworld - 28 januari 2019 23:46

Hej vänner! Jag kommer sluta blogga här och istället skriva på www.Tolou.se Min blogg har alltid fungerat som min ventil då jag började blogga när jag led av min depression för snart 10 år sedan. Jag har mått bra av att dela mina tankar och d...

Av myrealworld - 25 januari 2019 19:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1254608282"

Av myrealworld - 24 januari 2019 10:01

Vi har haft en fördjävlig höst med alla tänkbara sjukdomar. M har drabbats hårt och varit sjuk lääänge. Igår fick läkarna napp och det visar sig vara Twar. Han har nu fått ny medicin och jag hoppas så att han ska tillfriskna. Han har haft hög feb...

Av myrealworld - 1 januari 2019 01:23


Vid matbordet kring nära och kära gick vi laget runt och alla fick berätta det bästa med 2018. Några berättade om nya anställningar, andra om ett mer hälsosamt liv och min syster om att hon slutade röka. När min tur kom var det för privat att dela ...

Av myrealworld - 17 december 2018 10:57

Efter min penicillinkur och en sjukdomsperiod på ca 9 veckor var det dags för vår stora som åkte på halsfluss och fick ta två antibiotikakurer då de gav honom fel första gången. Sedan var det dags för M som nu är inne på sin fjärde vecka av sjukdom...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards