Alla inlägg den 7 juni 2014

Av myrealworld - 7 juni 2014 13:12

De är inte längre så många till antalet men ibland dyker känslan upp bakom ett hörn och fäller ett känslomässigt krokben för mig.
Jag tystnar och mitt jag vänder sig inåt, mot mina känsligaste organ.
Min blick möter den sorg som sköljer över mig och vi går en match.
Hjärtat vill sprängas i bitar, tarmarna vrider sig och lungorna jobbar allt häftigare för att kväva mitt inre skrik som vill ut. Ut ur kroppen för att lätta trycket.

Mitt huvud snurrar och ögonen svider av tårarnas brutala framfart.

Där är den känslan som jag hatar att älska och älskar att hata.
Den känsla som skapar intolerans för allt mänskligheten har att bjuda på.

Jag önskar att jag just nu fick ligga i min säng och där bredvid mig skulle ngn som förstår hålla min hand.
Hjälpa mig att förstå stundens sorg.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards