Alla inlägg den 17 mars 2014

Av myrealworld - 17 mars 2014 23:06

Så, nu har jag tagit mig friheten att ge mig själv den utmärkelsen.
Så trött just nu.
Blir som en Walker när jag lägger mitt pyre på kvällarna och sen blir tvungen att kliva ur hans säng är bara omöjligt.
Är dessutom hungrig som ett djur hela tiden. Konstant och oavbrutet.
MEN jag får stoppa mig själv. Har ätit en tallrik med kvarg, hallon, frön och kanel så det för räcka.
Den värsta känslan första dagarna på en strikt kost, hunger hunger hunger.

Har kört ett pass idag. Inget galet och urflippat utan lugnt och metodiskt.
Körde axlar, mage och lite cardio.
Jag vet inte, mina axlar är åt helvette och skulle behöva ta ett par thai-massage.

Hängde med Maria idag, mysigt att ha den trötta loppan här. Hon höll ställningarna medans jag lagade mat.
Även mini var nöjd och bjöd dessutom på ngra sköna mökar.

Jag är lyckligt lottad över den top notch skaran av vänner jag har runt mig, är stolt över att mina barn kommer växa upp och ha en trygg klick av varma människor runt sig.

God natt kära ni

Kramkalas

Maria övar

Namnam

Av myrealworld - 17 mars 2014 09:53

Vaknade sent av att hela familjen hade försovit sig.
Hej och hå, på med lite gröt till mina stora killar. Fixa en flarra till mini och sen bara köra på i ett.
Nu sitter jag i soffan men mini i famnen och bara är. Om en stund blir det gymmet och ett skönt pass.

Början på veckan kommer pappan sitta med huvudet i böckerna för att få in alla sina uppgifter så jag får fixa med mat och sånt under dagen.

Hur gör man btw när en stor kopp kaffe inte ger en det uppvaknande man behöver? Är det kört då?
Puh... Vill bara sooooova

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards