Alla inlägg den 13 juni 2013

Av myrealworld - 13 juni 2013 19:30

Sån tröttdag!
Det blev sent och pyret flyttade in tidigt så sömnen blev inte den bästa...
Väcktes även av att lillkiden hade kissat i vår fina (svindyra) säng.
Lär ju sova gottit i natt.

Hängde med Mary en del vilket var massa trevligt!
Sen var det dags att lämna massa blodprover. Sitter nu med en fin arm och en arm med ett stort blåmärke.

Av myrealworld - 13 juni 2013 00:10

Ja...den väntar jag fortfarande på!
Jävla skit men har jag investerat så här långt får jag fortsätta.

Efter jobbet åkte Jag hem och fixade pyrets garderob. Nu är alla för små kläder utrensade och vi kan fylla på med nytt :)
Därefter blev det träning, ett hårt benpass som hette duga! Jag var helt genomblöt...juhaaaa!
Vi avslutade kvällen med en cykeltur till söder och mumsade glass på stikkinikki, götgatan.

Imorgon kommer papi och det ska bli mysigt. En överraskning för pyret :)
På fredag tänker jag vara ledig, skrota omkring och senare träffa Lisa och Anna med barn. Hoppas på fint väder.
Och lördag blir det mat med Lisa och Anna B. Helgen full, exakt så jag gillar't!


Må nu gott

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards