Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av myrealworld - 9 augusti 2011 20:56

Kolla in. Jag saknar ord men tårarna rinner.





Av myrealworld - 9 augusti 2011 20:27

Tumblr_lm8zrgwhoy1qk0ef6o1_250_large


Bild


Jag är inte redo.

Jag vill inte släppa taget.

Jag tänker inte!

Jag blir så sorgsen när jag tänker på att hösten är här.

Jag får en klump i hjärtat när jag känner de kalla vindarna.

Idag var det andra höstiga dagen och direkt känner jag mig lite sjuk och ynklig.

Trött och sliten. Och då är det bara början av augusti.

Jag vet vad botemedlet för detta är, en inplanerad resa mot varmare breddgrader.

Min tia vill åka till paradiset vi besökte tidig vår, han vill stanna när ett par månader.

Jag är inte helt emot ideén. Inte alls faktiskt.


Annars rulla det på.

Träningen är igång igen och det känns fantastiskt.

idag körde jag rygg, axlar och mage. länge och väl!

måste bara berätta om en underbar hår produkt jag har inhandlat.

Den är helt underbar, (mycket dyr) men gör susen för slitet, torrt och oglansigt hår. yeah because i'm worth it! Den heter Morrocanoil.

Okej, enough of that shallow bull. Nu ska jag vila upp mig för ännu en innehållsrik och lärorik arbetsdag.


Bye



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards