Alla inlägg den 19 juni 2011

Av myrealworld - 19 juni 2011 23:14

Det börjar bli dags att lägga sig.

Ingen liten att kolla till och lukta en extra gång på.

Ingen stor som kryper intill och vaggar en till sömns med enbart sin doft.

Ensamhet är underbart men längtan är större.

Jag lägger mig och tänker på hur mycket jag älskar dem och hur trist livet vore utan dem.

Jag längtar efter dem och det är fantastiskt.

Go natt


26_07_2008_0494007001217073545_ewamarie_rundquist_large

Bild

Av myrealworld - 19 juni 2011 22:22


Livet rullar på som det ska nu!

Dagarna rusar iväg och vi försöker fylla dem med fina minnen och kärlek.

Har som ni ser på bilden införskaffat en barnsadel för min lilleman och när solen skiner på oss tar vi den röda hojen till och från dagis.

Var på sommarfest på dagis i veckan och fick en chock av alla mammor med stora bulor på magen. Nyfikenheten bubblade i mig och jag ville så gärna veta hur de alla tänker och känner. Våra barn är runt två allihop (om inte yngre) och jag förstår inte varför alla stressar med att föröka sig inom en viss tidsram.

Kanske är det jag som njuter av det som är här och nu alldeles för mycket för att tänka (drömma och längta) efter ngt mer?!


Förövrigt tränar jag och jobbar däremellan. Önskar jag kunde inventera fler timmar man kunde fördela på dygnen.

Firar 10 år (!!!) med min fina sambo i veckan och här kan vi snacka att tiden har gått fort. OKEJ, ibland har den även gått väldigt sakta men för det mesta har dessa år fyllts av utmaningar, kärlek, glädje och vänskap.

Detta ska ju såklart firas med Skumpa och mys.


Fridens

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards