Alla inlägg den 9 maj 2011

Av myrealworld - 9 maj 2011 20:46

Tumblr_lkdmsbrg8c1qfgo5uo1_500_large

Bild



Hej och hå...


Träningsvärken från helvettet hägrar i min kropp och jag vill bara svulla i allt socker moderjord har att erbjuda mig.

Vad är det för fel? Dagarna går och jag kan inte låta bli det vita guldet. gaaahh....

Träningen hjälper inte mycket i detta begär, känns som att sommaren och solen gör sitt när det gäller fikagenen i kroppen. Man vill vara ute och äta glass, fika och mumsa hela dagarna.


Idag körde jag och finpia ett superset som följdes av intervaller på löpbandet dock utan att löpbandet var på. Man rullar alltså igång bandet av egen kraft och springer i 10 sekunder för att därefter vila i 20 sekunder. Detta upprepas 10 gånger. Fy va jobbigt det var mina vänner...


Idag var det påtagligt att sommaren är på ingång. Finns inte ord att beskriva glädjen över detta. Som jag har längtat och nu kysser solen oss igen. Yeaj!

Imorgon ska jag på ett viktigt möte och jag hoppas verkligen att det blir bra. Jag önskar så att det ska motivera mig!

Även min prins ska iväg på viktigt uppdrag och jag håller tummarna och önskar kärleken lycka till!


God kväll allesammans


 





Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards