Alla inlägg den 21 september 2011

Av myrealworld - 21 september 2011 15:49

Högt och lågt.

Glädje och tårar om vartannat.

Kärlek och hat.

Förståelse och gränser.

Acceptans

Lena ömma förklaringar

Hårda ord


Ja ni förstår hur det kan vara. Jobbet tar aldrig slut. Inte ens när barnet har fyllt nästan 30. Moderns jourtid är oändlig och utan stopp.

Moderns kärlek vet inga gränser och sorgen är ständigt nära klippkanten.

De hårda orden riktas mot hennes kropp och själ utan att ibland veta hur hårt dessa småstenar tar.


Det finns ingen som Älskar så mycket som hon.

Det finns ingen som offrar så mycket som hon.

Det finns ingen som är så orubblig som hon när det gäller hennes barn.

Den där ömma modern.


I hettan och bland de hårda orden önskar barnet (nästan 30 år) aldrig något annat än att modern alltid ska finnas där.


För Gud i himmelen, vad skulle jag göra utan dig? Hur skulle jag överleva?

Varför skulle jag vilja leva utan din närvaro?


Jag tar tillbaka allt som sårat dig min älskade mamma.


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards