Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Semester

Av myrealworld - 14 juli 2011 23:57

Jahapp...då var man ledig i tre veckor då. Varje vecka är redan upplanerat och det känns stressigt men så är det ju när man har familjen lite här och där.

Imorgon ska det ialf firas (som om jag inte gör det jämt). Mys med min lillaste familj och sen skumpish och häng med fina fina människor.


Ska träna på morgonen om jag orkar vakna och vara människa vid nio. Har kört lite lugnt denna vecka då jag har känt av lite i halsen. Det innebär att jag var på  gymmet i måndags, promenad runt viken i tisdags och löpning runt viken i onsdags.

Yeaj!

På lördag drar vi söderut och det ska bli trevligt. Jag och hjärtat tänkte även hitta på ngt då vi kommer ha barnvakt. Fira vår tioårs dag lite mer ordentligt kanske?!

Nu är det ialf dags för sängen.


Take care folks

 
 
Ingen bild

malin och co ;)

16 juli 2011 19:13

Hej fina!!
Hoppas allt är bra! saknade dig fina på min (efter) möhippa...
Lite uppdatering,,vet inte om du läser min blogg,,,men om ca 3 veckor flyttar vi,,,till falun,,känns oerhört skönt!! har fått besöksförbud mm,,,vi måste ta en fika/eller vinkväll!!!!
saknar dig finaste,,,,,,
ha nu en härlig semester och njut!!!!
kramar i massor från oss till er alla 3!!! <3

myrealworld

19 juli 2011 20:14

Hej fina Malin!
Åh, det blev så struligt gällande den dagen och jag tappade lite greppet om dagarna. Hade så gärna varit med och firat dig.
Hade ingen aning om att ni flyttar så snart.
Då måste vi verkligen boka in en kväll för oss!!!! jag smsar dig. skriv adressen till din blogg så jag kan få följa dig.
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myrealworld - 28 januari 2019 23:46

Hej vänner! Jag kommer sluta blogga här och istället skriva på www.Tolou.se Min blogg har alltid fungerat som min ventil då jag började blogga när jag led av min depression för snart 10 år sedan. Jag har mått bra av att dela mina tankar och d...

Av myrealworld - 25 januari 2019 19:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1254608282"

Av myrealworld - 24 januari 2019 10:01

Vi har haft en fördjävlig höst med alla tänkbara sjukdomar. M har drabbats hårt och varit sjuk lääänge. Igår fick läkarna napp och det visar sig vara Twar. Han har nu fått ny medicin och jag hoppas så att han ska tillfriskna. Han har haft hög feb...

Av myrealworld - 1 januari 2019 01:23


Vid matbordet kring nära och kära gick vi laget runt och alla fick berätta det bästa med 2018. Några berättade om nya anställningar, andra om ett mer hälsosamt liv och min syster om att hon slutade röka. När min tur kom var det för privat att dela ...

Av myrealworld - 17 december 2018 10:57

Efter min penicillinkur och en sjukdomsperiod på ca 9 veckor var det dags för vår stora som åkte på halsfluss och fick ta två antibiotikakurer då de gav honom fel första gången. Sedan var det dags för M som nu är inne på sin fjärde vecka av sjukdom...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards