Alla inlägg den 2 maj 2011

Av myrealworld - 2 maj 2011 20:52

Tumblr_lk26sfv8dc1qcp5gpo1_500_large

Bild


Har varit fruktansvärt trött i två dagar och det får mig helt ur balans.

Vet inte om det beror på min kost (Kör för tillfället Lchf) eller om det är ngt lurt på gång i form av förkylning. Hoppas på att det är träningen och lördagens bravader som gör mig trött och inget annat.

Har haft ännu en bra dag vilket gör mig lycklig. Lämnade liten på dagis och åkte direkt till gymmet (att träna innan man är vaken är en dygd, enligt mig).

Sedan har dagen bara varit lugn och harmonisk.

Nu ska jag lägga mig i soffan med en skål pipas och äta till läpparna svider.

Bild


Av myrealworld - 2 maj 2011 20:35

Som ni alla vet är våren här och ett bevis på det är alla vackra körsbärsträd.

Har inte varit i Kungsträdgården på ett tag men i fredags när jag och Tian åkte in dit för att bli fotade av fina Anna kryllade det av folk som fotade dessa vackra träd.

Solen låg på och vackrare kunde det inte bli.

Hur som helst tog denna eminenta kvinna, som vanligt, en massa fina bilder som ni kan ta del av på hennes blogg: Subclip

Här är mina favoriter! Duktiga och underbara Anna. Du är guld på alla sätt och vis. Hoppas det är ok att jag får outa dina bilder här på bloggen, annars får du hojta. Alla bilder är hämtade från Subclip.


kungsträdgården, körsbärsblommor, kärlek,








































Av myrealworld - 2 maj 2011 00:30

Har haft en U N D E R B A R helg med allt vad det innebär. Massor av familje tid i alla olika former. Mamma-Bebistid, hela familjentid och mys med syster! Vi har besökt parken och bebisen har även varit på sin första Majbrasa. Jag har träffat mina fina vänner och kvällen blev kort sagt ypperlig. Idag har vi alla varit sega men hunnit söndagsmysa och umgås trötta miner till trots. Helger som dessa gör mig hel och lycklig samtidigt som jag skräms när allt stämmer. När ska olyckan komma och väcka mig ur min vackra dröm... För jag lever min dröm!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards