Alla inlägg den 9 maj 2012

Av myrealworld - 9 maj 2012 23:59

Igår slängde jag ihop ett bröd som var obeskrivligt god. Fick ett recept av Jessica vilket innebär minimalt med onyttigt och maximalt med nyttigt. Enkelt och klart på 60 min. Alltså inget jäsa och knåda och hålla på. Ni kan ju tänka er att jag har gottat mig idag både till frukost och kvällsmellisen. Gick bara bra då jag tränat hårt även idag. Gick ner och köpte lite antihistamin och sen traskade iväg till gymmet. Körde mitt brutala kettlebellspass. Svetten fullkomligt sprutar... Nu dags för vila... Imorgon ska jag göra massa kul. Träffa bäret <3

Av myrealworld - 9 maj 2012 15:41

Så fort den stora gula bollen skyms av moln börjar jag frysa. Jag hatar att vara kall och spänna mig. Hur som helst har vi nu kommit tillbaka till stan efter en underbar helg i Götet. Fint bröllop dessutom. Nu är det dags för hårdträning då jag missat en hel vecka. Trodde jag var sjuk meeen det slog aldrig ut så jag gissar på pollen. På fredag är det uppföljning med Jessica så håll tummarna för det och för kettlebellspassen idag.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards