Alla inlägg den 2 februari 2011

Av myrealworld - 2 februari 2011 20:31

Imorgon gör jag det... Huaaa....


Dance with birds...

Bild


Idag har jag haft en jättebra dag. Lite trött till en början men sen knatade dagen på precis som det skulle.

Träffade fina Malin och hennes lilla Isabella för en lunch på söder, Pause. Sedan drog jag till gymmet och körde ett S K Ö N T pass för att avsluta dagens aktiviteter med en obligatorisk fika med min underbaringar.

Just nu känner jag mig helt slut och tycker att senaste dagarna har varit rätt slitsamma rent mentalt men jag önskar att det vänder snart.

Mr är sjuk och sonen har börjat hosta igen... BLÄÄÄÄÄÄ

 

Inte bli sjuka inte bli sjuka inte bli sjuka snäääälllllllllaaaa!!!


Hur som helst ska jag nu parkera mig med nötter och te i soffan.

Take care people

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards