Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av myrealworld - 3 augusti 2018 23:32

Vi bestämde oss för att inte resa utomlands denna sommar då vår bebis är liten och vi kände inte riktigt kunde slappna av med
Våra tre bebisar.
Och wow vilken svensk somnar det blev.
Jag har badat i Sverige efter 7 år och det har varit underbart.
Som vi har njutit av värmen och solen.
Nu är vi i Skåne för att vara med på Fint bröllop.
Vi bor i Kåseberga och detta ställe har varit magiskt. Superfint hotell och magisk liten by!
Imorgon ska jag vara tärna på min bästa väns bröllop. Det ska bli känslosamt och vackert.

Sen åker vi hem till våra vackra barn!

Av myrealworld - 3 augusti 2018 23:32

Vi bestämde oss för att inte resa utomlands denna sommar då vår bebis är liten och vi kände inte riktigt kunde slappna av med
Våra tre bebisar.
Och wow vilken svensk somnar det blev.
Jag har badat i Sverige efter 7 år och det har varit underbart.
Som vi har njutit av värmen och solen.
Nu är vi i Skåne för att vara med på Fint bröllop.
Vi bor i Kåseberga och detta ställe har varit magiskt. Superfint hotell och magisk liten by!
Imorgon ska jag vara tärna på min bästa väns bröllop. Det ska bli känslosamt och vackert.

Sen åker vi hem till våra vackra barn!

[Bild]

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards