Alla inlägg den 28 mars 2018

Av myrealworld - 28 mars 2018 23:37

Helgen har varit super.
Trots att vi i fredags satt på barnakuten med mini i 4 timmar utan ngn framgång. Läkaren på BUMM önskade att de skulle lägga in oss och påbörja en utredning men så blev det alltså inte.
I lördags blev det träning för mig, låååång pass utan stress. Sen åkte vi till Ms bror med familj för att fira vårt fadderbarn.
Mysigt var det och kidsen älskar att hänga.
I söndags var det strålande väder så vi tog oss ut till parken och mötte upp familjen W för lek och lunch.
Sen hem och mysa. Jag fick ont i magen och började känna mig dålig.
Det var inte magsjukan men ngt skit var det då illamåendet höll i sig även på måndag.
Tack älskade M som stannade hemma för att stötta upp.
Sen har storis känt sig risig och Nu *trummvirvel* kom det ngn känning även i min hals.
Jävla skit! Har kört två tuffa pass men efter dagens cardio så tog jag slut.
Imorgon drar vi söderut och hänger med svärisar, äter godis och vilar upp oss.

Mina större barn är lediga i en vecka nu och jag ska mysa och njuta.

Ha en bra påsk!

Vab

Av myrealworld - 28 mars 2018 00:12

I måndags kände min stora av sin hals och han fick vara hemma igår och idag.
Han har låtit tjock i halsen men jag tror att han längtar efter lite egentid med sina föräldrar.
I söndags började jag må illa, ha ont i kroppen och vara allmänt risig. Så jobbigt när det sätter sig på magen.
Nu håller vi tummarna för att vara friska över påsk, knappast troligt men en kan önska.

Natti

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards